krockade med bilen HAHA

Hej, efter mamma kom och hämtade mig i skolan så åkte vi och handlade på maxi, hon ska tydligen börja bli jätte nyttig.. med mat, så har bara köpt massa läskiga grejer =O
efter handlingen åkte vi hem och då åkte jag med mikaela till marieberg för hon skulle hämta ut sin mobil som har vart på lagning, så nu är den tillbaka.
Sen gick runt och letade efter jeans, jag behövde verkligen ett par nya! Så hittade ett par snygga Diesel på carlings <'3
Rea på också, even better!

men det gör ändå ont att ha dom!, för efter att jag har ramlat med moppen så står mitt höftben på höger sida ut typ nån centimeter.. och kanten på byxorna är preciis på höftbenet, och sjukgymnasten som sa att det inte var något fel alls, att jag måste ha haft så hela tiden utan att tänkt på det, jaså men varför gör det ont då?!
ja, annars är dom bra.
nu väntar jag på att edvard ska ringa =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0