hostar snart ut mina lungor!

har vart hemma från skolan idag, mårinte jättebra...
men det gjorde inget ändå för fick höra att vi inte hade några lektioner idag heller. tur det då så jag slapp missa något =)
nu är edvard hemma men jag är kvar hos mikaela har precis klätt på mig.
hon kommer nog hem snart..  Jag är fan skit hungrig men har ändå ingen lust att äta, surt!

Inatt var den jobbigaste natten på länge, visst, jag brukar vakna kanske 3 gånger per natt och inte kunna somna om på ett tag, men nu hann jag somna till i en kvart, sen frågar mikaela om jag vill ha nässpray, och jag trodde jag hade sovit i flera timmar, sen kunde jag inte somna om för att jag frös så himla mycket. ändå hade jag på mig tjockbyxor, fleece tröja och socker och toffler... massa kläder och täcke och filt. ändå frös jag, hmm.
jaa, nu ska jag ta nånting att äta
hörs kanske sen


Kommentarer
Jessica

krya på dig, så får vi ses någon dag! ;o <3

2009-01-11 @ 02:55:24
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0