false

Jag missade halv4 bussen, duktig jag =)
så tänkte ta halv 5 bussen men väntar till 6 med backe ist, då kommer alexandra och emanuel och hämtar mig så vi ska in till marieberg (igen) och köpa present till mamma, hon fyller ju 40+!!

Och förbannad är jag också, eller vet inte riktigt om jag är förbannad...
Men när en sk vän går en bakom ryggen är det inte kul.. Det är ingen vän för mig.
så är det bara.
det är tydligen itne bara mig hon har gått bakom ryggen. Och en som ljuger, är inte heller kul!
Lätt hur man kan förlora en vän, eller "lätt hur en vän kan förlora sina vänner", ja genom att ljuga och gå bakom ryggen, så jävla dålig stil jag fattar inte!

Jag är hungrig också...
men gud vad passande, nu sa backe att vi skulle dra och käka pizza, så det gör vi =)
Det är fett nice att ha pizzerian precis utanför skolan!
Hörs sen =)

*behandla folk så som du själv vill bli behandlad*
♦♦♦

Kommentarer
Hanna

Men gud vad tråkigt! Hatar när det blir sådär, suger så himla mycket. Men hoppas att edt blir bra igen :) Såna människor behöver man inte ha i sitt liv, dom är bara där & skräpar ner :)

2009-01-23 @ 07:55:10
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0