borde bli bagare!

Nu är jag inte arg längre.
Jag tänkte skita i att baka kladdkaka eftersom jag inte fick sova hos mikaela men så var jag så arg att jag gjorde det ändå! Sen rökte jag, kände lugnet i kroppen direkt.
Men så nu har jag nånting att bjuda på imorgon iaf, tråkigt att det är sista dagen tycker jag, har faktiskt haft skitkul där!
skulle vilja vara där i några veckor till, även om jag inte får stå i kassan. det får man inte göra förrän man är 18 år tyvär.
självklart skulle det nog ha varit mycket roligare då men det är kul och skönt att bara vara där liksom, komma bort från skolan hela dagarna, och speciellt bort från kumla hela dagarna, slipper träffa alla människor som man hellre slipper att träffa, vilket jag lyckats göra nu under praktiken!
Imorgon bitti ska jag vispa grädde att ha med också, blir lite godare då!
kladdkakan vart ju jättebra som vanligt, men god vet jag inte, kan ju inte provsmaka innan dom har gjort det, det ser ju inge fint ut haha. Men är säker på att den är god, ärligt talat är allt jag bakar gott, tycker jag.... och dom som har smakat, kanske borde satsa på bagare som yrke i framtiden istället?! =)


Precis hällt i smeten i formen!


Och jaa, jag bara ÄLSKAR smeten, så därför låter jag alltid lite extra vara kvar i bunken! ^^


Och så var den klar, har inte haft på floursocker men det går utan också!


För att få min goda kladdkaka krävs det mitt recept.
och det har jag inte gett ut till någon, + att det krävs att bli ett med KAKAN! <3
kan hända att jag lägger ut receptet här, om ni har tur.
men antagligen inte på nåt år isf =)
God natt på er
♦♦♦



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0