yess

Jaha nu är jag hemma med nea.
Slutade 14.20 idag och då hämtade mamma mig och vi åkte till hallsberg för jag skulle göra ID-kort, så nu är det gjort och jag vart verkligen inte nöjd alls med kortet, ser ur som om min haka och mina kinder är jätterunt som en boll nästan och mina ögon ser drogade ut.. Ni kan få se om en vecka när det är klart hur det blev =).
jag har haft ett förut men det tappade jag av någon konstig anledning... säger inget mer.
När vi var på väg hem från hallsberg så skriver nea sms att hennes tåg är inställt och att hon kommer missa sin buss hem. Så vi svängde förbi kumla och hämtade upp nea så nu sitter vi här i min säng igen och INTERNET FUNKAR! *happyface*

I väntan på att edvard ska ringa så ska jag nog göra mig en macka, är lite småhungrig så då är en macka suveränt.
Städa ska vi också göra, hela huset faktiskt så det är fint imorgon. En kvinna som var här för länge sen och kollade på huset kommer tillbaka imorgon nämligen och har hela familjen med sig, så eftersom dom är så intresserade är det ju ett + att det är extra fint!

vi hörs sen!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0