vill inte vara sjuk igen

jaha, nu har vi precis varit och ätit pizza, jag, backe och johan. Jag och backe fick dela på en barn vesuvio med mild sås, gott men som vanligt mådde jag illa efter ungefär 2 bitar...
Nu har vi egentligen svenska men ingen ide att gå eftersom att mamma kommer och hämtar mig halv 1, ska åka hem för jag mår inget bra.. ont i huvet och fryser jätte mycket + att jag mår illa, känner mig spyfärdig =(
Jag orkar seriöst inte vara sjuk igen! var ju det för inte så länge sen.
Usch jag tror jag spyr snart.

Ni som inte mår dåligt får iaf ha en brabra dag =)
♦♦♦


Jag och Nea provade mössor på Indiska, gillar den gröna jag har på mig =)

Kommentarer
sabina

javisst, kryssningen var verkligen toppen och oslagbar! :)

synd bara att tiden gick så himla fort..

men lätt värt alla pengar, tycker du också ska glida iväg på en :) helt klart!

krya på dig.

2009-02-02 @ 15:59:46
URL: http://sabinaaholm.blogg.se/
Hanna

nejnej, latin är ett språk också.. används i sjurvård å lite såna där saker.. men sen så finns det "latindanser" också :)



jo, det bara bra med mig, trött bara. Hur ståre till med dig då? :)

2009-02-02 @ 20:11:16
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0