scared!!

Skönt var det att sola iaf! Efter det åkte jag hem och då var maten precis klar, kyckling med ris och curry sås, hur gott som helst. Jobbigt bara att jag ska må så illa och känna mig snurrig efter varje solning, men det har gått över nu, togs över av rädsla!

Var precis på videotorget och hyrde film med alexandra, då när jag kommer in ser jag den killen som har missahandlat edvard och också slagit hans syrra, så det skulle inte förvåna mig om han försökte gå på mig också.
och jag vet att han brukar slå tjejer, så det var läskigt att se att han var där när jag och alexandra var själva där inne! Liksom, vem vet vad som hade kunnat hända om han såg mig!!
Vi hyrde iaf "Nannys Dairy", är inte bra på stava men ni fattar =)
Får se om den är bra, om den är värd att se så "tipsar" jag väl om den sen som vanligt haha.
Hörs efter filmen
♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0