Underbar kväll!

Klockan är nu 03,00 och ÄNTLIGEN är jag hemma och kan soova!
Kvällen har varit skitrolig!
Först åkte jag nea och dani in till örebro och kollade på bio, FILMEN VAR SUPERBRA!, det var en tjej som satt och grät jättemycket haha, men det var knappt att jag kunda hålla mig själv.

Innan vi åkte till örebro så sa vickie att det va Folkan idag, ett "disco" i folkets hus, så då blev jag riktigt sugen på att åka dit så var nästan nära att ha tanken att skita i bion, det var himla längesen jag var på folkan och bara släppte loss och hade kul!
Men så kom vi till örebro och då tänkte jag att jag kan ju dra till folkan efter bion och möta Vickie och Kristin där, men så sa dom att dom inte skulle gå iaf.. Så då skrev jag till amanda och lyckades övertala henne om att komma och gå med mig! och sen bestämde sig vickie och kristin sig för att gå ändå, så dom tre mötte mig utanför bion vid halv 11, då jag nea&dani gick skilda vägar...
Då så bar det åt till folkets hus! Det var svinkallt att gå dit, även om det inte är speciellt långt, och att jag valde att ha på mig skinnjackan idag, dum som jag är! Sen när vi kom fram (äntligen trodde vi) så fick vi inte komma in, för det var tydligen fullt och dom höll på att fixa med galgar i garderoben och grejer...
Så vi fick stå utanför och vänta i nästan exakt en timma! snacka om att hela fötterna och händerna och hela jag var bortdomnad. Men sen när vi väl fick komma in, då jäklar, då vart det ös på stället haha nejdå.
Men har iaf haft på himla kul ni jag har varit med under kvällen! Tack så mycket <3

Mot slutet på dansgovlet så blev det battle, 4 st killar som battla mot varandra, sen gick 2 st i final, det var lite kul att se faktiskt men det höll på lite länge och jag ville ju liksom dansa och släppa loss!
Nästa disco är 31 mars.. Så bara att ha tålamod och vänta =)

Nej nu får det ta och räcka tycker jag, jag är ap trött och ska upp kl,8 imorgon.
Ska åka och hälsa på edvard med hans mamma Csilla, ska bli kulkul tror jag...

SOV SÅ GOTT OCH DRÖM SÖTT
♦♦♦

Och tack AMANDA för att du är en troogen bloggläsare, fick höra idag att hon läser varenda dag!
Alltid kul!


Kommentarer
Amanda :)

Håller med att det var kul. Fast roligast var att träffa dig gumman :) måste ses snart igen :DD

2009-02-01 @ 12:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0