träningsvärk

god kväll.
nu sitter jag i sängen som vanligt, har precis duschat och gjort mig iordning, dansen var skitkul som vanligt, och idag tränade vi både först rumpa, mage och rygg, hon tänkte dra igång att träna armarna också men det var bara 30min kvar så det var bättre att köra på dansen. Jag känner iaf nu att jag har träningsvärk i magen, typ när jag förut låg i soffan och sen skulle resa mig gjorde det skit ont, och när jag sträcker på mig, känner verkligen hur muskerla drar. Har dessutom träningsverk i ryggen också, det var så länge sen jag tränade ryggen, det var när jag gick på gymnastik vi gjorde det... Kommer säkerligen få träningsvärk i rumpan imorgon...

På swedbank tidigare hade ju mamma beställt tid till mig och alexandra som skulle aktivera våra kort, mikaela åkte med, passade på att aktivera sitt när jag och alexandra ändå har tid. Men så skulle Mikaela aktivera sitt kort först och det tog ca 30 min, då var klockan 14.40, så jag och alexandra hann inte aktivera våra fastän det var våran tid.. surt.
Vi blev tvugna att åka hem och äta mellis innan dansen som skulle börja om 50 min. Så det vart stressigt ist och nu fick vi en ny tid efter sportlovet.
Gud vad skönt det ska bli att inte ha skola nästa vecka!
Nu ska jag kolla på en film och sen sova. tänkte tidigare idag att jag skulle kolla klart på American hisorty X, men jag och nea hade tråkigt i skolan så vi kollade klart på den, och jag började såklart att gråta. Försökte iaf att hålla mig!
Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon! =)
♦♦♦


Kommentarer
Mikaela

förlåt ännu en gång, jag visste inte att de skulle ta så lång tid :S

2009-02-13 @ 11:41:50
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0