time for bed

har inte skrivit mycket alls idag, pga att efter det första inlägget var det lektion, sen direkt efter den gick jag ut och skulle åka med mamma till sjukhuset, gjorde undersökning idag också (som sist), men idag var det överläkaren som skulle kolla och så. De är inte säkra på att de behövs en operation, utan jag ska på en till undesökning om ett tag.
Efter sjukhus besöket åkte jag och mamma till Krämare, varuhus i örebro, och åt varsin varm macka och dricka på Subway, goda mackor, nybakade! =)
Köpte också ett par skor jag kollade på i tisdags när jag var inne med vickie, hade beslutsångest då så köpte dom ju aldrig men idag slog jag till, och dom är underbart sköna och mysiga!!

Sen skjutsade mamma mig tillbaka till skolan, hann vara med på sista lektionen, och även träffa neas kompis Sharon som var med i skolan idag.
När vi slutat gick vi tre och solade, efter det tog vi en fika på Sveas innan det var dags att åka med bussen hem för att byta om till dansen.
Hade först ingen lust alls att dansa men när vi väl börja var det hur kul som helst, som vanligt! Fortsatte på dansen också, nya steg som var lite lustiga, var lite kul att göra och såg  även kul ut.

Har pratat med edvard 30 min också, jag har inte pengar till det ALLS, men vad ska man göra, har knappt pratat med honom på hela veckan ju!

Har suttit i soffan ananrs hela kvällen med mamma och ätit popcorn och druckit coca cola, mysigt!
Och nu så är det dags att sova, jag har sovmorgon imorgon, låång, men ändå jätte trött så ska försöka sova ordentligt!
Godnatt!
♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0