till min trogne läsare =)

I lördags var det verkligen jättekul att träffa dig igen, efter allting som har hänt! (som vi inte ska prata mer om!)
Men vi bråkade iaf och jag var skitsur på dig, men kändes så himla tråkigt eftersom att vi alltid hade så kul tillsammans när vi väl träffades!
Nu är allt det glömt och det är jag verkligen glad för, ingen carro utan dig ju =)
Jag vet att du kommer att läsa det här eftersom du har läst varenda inlägg jag har skrivit sen jag startade bloggen, för go är du.
egentligen borde jag nästan ha förstått att du gör det, för jag vet ju hur nyfiken du är, vill veta allting, så det säger ju sig självt att du läser allting ändå ;)
Tack för det och tack för att vi är vänner igen, är jätteglad för det.
jag älskar dig amanda! ♥

Och ja, vi måste verkligen ses snart igen, och oftare tycker jag!
Men nu ska jag ta och sova, är trött som fan
så sov gott och dröm sött så hörs vi imorgon!
♦♦♦


Kommentarer
Amanda :)

Du är ju så söt gumman :) Vi måste verkligen ses snart igen :D Jag älskar dig <33

2009-02-04 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0