sthlm nästa =D

hej hej hej.
sitter o stressar i mig en liten macka just nu.
Gick upp halv 12 idag ungefär, tog det lugnt framför tvn, sen hoppade jag in i duschen, torkade håret och sånt.
Sen klockan 10 i 1 gick jag ut med flisan, kom in halv 2 och började packa och sånt, göra mig iordning.
"känns som jag inte kan skriva, är jätte stressad!"

Ska åka till tåget om tio min, egentligen skulle våran kära granne charlotte skjutsa oss för mamma skulle inte hinna hem från innebandyn, emanuel har haft innebandy dag idag. Men hon är på väg hem nu så hon kör oss ändå!
Vi ska åka till stockholm förresten, till pappa.
Ska bo där till fredag  så vi hörs imorgon eler senare idag om han har datorn kvar då hehe.
annars blir det långt, ända till fredag eftermiddag kommer jag hem. jag och alexandra är det som ska åka.
Vi åker hem på fredag med moster lena som ska till kumla till oss och hälsa på =)

Hejdå på er!
♦♦♦

Kommentarer
Kajsa

ha så kul i stockholm :)

fin bloggg ! <3

2009-02-17 @ 15:08:33
URL: http://www.kajsacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0