nu är det slut för idag *klapp klapp*

Nu har vi slutat för dagen, eller det var ungefär 50 min sen men jag och nea var nere och fikade kokosboll och toast också.
Blev illa tvungen att köpa en energi dricka också eftersom jag blev törstig av toast och kokosboll, men fint satt det iaf!
Nu sitter bara jag och nea kvar i grupp rummet, helt själva, utan någon annan, bara vi! =)
Skulle egentligen ta bussen som gick halv 4 men eftersom neas pappa hämtar henne så tyckte jag att dom kunde skjutsa hem mig också! ^^

Lite senare ska jag vara med vickie, hon skrev sms förut men såg ju inte vad det stog...
Hon har en gammal 3 mobil som hon inte använder kom jag också på, så ska fråga om jag får låna den! hoppas, så jag kan ringa och skicka sms!!
Ska gå nu men hinner iaf slänga in en video med en jättefin låt som får mig på bra humör, så kanske den kan få dig på bra humör också om du har en dålig dag!? =)
♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0