kaffe för första gången!

förresten, jag måste bara säga det.
Jag drack kaffe för första gången idag! När jag kom till skolan gick jag ner till Backe i cafeét och så övertygade jag mig om att köpa en kopp kaffe, så det gjorde jag haha!
Fyllde halva koppen med kaffe, halva med mjölk och sen i med 4 sockerbitar.
Jag har aldrig tyckt om kaffe förut men har smakat det nån gång för flera år sen.
Så nu när jag tog min första klunk så var det kallt... OCH äckligt. Men nån gång måste man ju testa och det har jag gjort nu.
nej men när jag var liten så sa jag alltid; Jag ska börja dricka kaffe när jag blir stor och då ska jag och mina "väninnor" gå ut tillsammans och dricka kaffe och prata som vuxna gör!

ja, det kanske blir så om jag nån gång lär mig att tycka om kaffe, men jag fattar inte det är ju så himla äckligt!
♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0