Jag vann!

Jaha, nu verkar våran lilla tävling om vem som lägger upp flest ego-bilder avslutad, nea la inte upp så många, och backe la inte upp någon.... Själv har jag lagt upp över 150 bilder fror jag! Så ja, jag vann såklart! Men det visste jag ju redan, dom är ju loosers! haha.

Jaja, det var iaf tidsfördrivande i skolan att ladda upp så många bilder. Därför att vi hade 2 timmar hål timma och hade absolut ingenting att göra, så kom på idén mest för att det var väldigt tidsfördrivande, och att det kunde va kul och se hur man har sett ut egentligen!

Läste för ett tag sen hur man tjänar pengar på sin blogg osv.. Men såklart måste man vara 18 och det tänkte inte jag på, får väl be mamma registrera sig så kan hon tjäna pengar på att jag bloggar!
jaja, jag ska spela tv spel med Emanuel snart, har varit barnvakt sen kvar i 4 då jag kom hem från skolan.
Mamma och alexandra åkte iväg till nån kristinehamn (tror jag det var) för hon ska magnetröntgas, ligga stilla i hela 90 min. Det skulle jag aldrig orka!
Men jag och Emanuel har iaf spelat något spel som hette caabo tror jag, kommer inte ihåg. Innan det hade han sin kompis Paul här som åkte hem klockan 5.
Vi har också ätit, jag gjorde iordning spaghetti och köttfärssås, det uppskattades, så åt vi glass som efterrätt.
Och nu ska jag spela Tv spel, det börjar tydligen om 50 sek!
♦♦♦

Kommentarer
Mikaela

Hurru du, mamma var i karlskoga inte katrineholm :P haha

2009-02-12 @ 10:20:02
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0