inställd lektion

Godmorgon!
Det här är riktigt surt, första lektionen är inställd, skulle ha haft kinesiska men hans barn är sjuka så han är hemma.
Vad jobbigt, vi kunde ha haft sovmorgon till 10 för nästa lektion börjar kvart över 10, så kunde ha sovit eller gått upp nu och ta 10-bussen till skolan! suck...
Igår var jag till körskolan efter skolan och gjorde syn & hälso-koll. Efter det åkte jag och nea med alexandra in till marieberg och jag bytte mina byxor, kunde ha 26or faktiskt, känns lite bättre än att ha 27or som jag aldrig har annars, men storlekarna är jättesmå på dom här jeansen, bild kommer senare under dagen, hoppas jag.
Efter marieberg igår följde nea med mig hem och vi satt i mitt rum i säkert 30min och försökte få internet att fungera, men det gjorde det inte. testade även att ansluta till NETGEAR, då stog det att jag var ansluten men ändå blev det "Webbsidan kan inte visas"
Så kunde varken skriva bloggen, va inne på msn eller bilddagboken, vad ledsen jag blir, så vart glad imorse när vi kom till skolan.
Jag och nea tänkte precis samtidigt "JAAA; INTERNEET"!! men hon hann säga det före mig haha.

Det var prison break igår också, säsongsavslutning till och med, fy vad tråkigt. Nu har man inget att längta till längre eller nåt att vänta på. Veckorna går mycket fortare om det är något man vet händer en dag. Men på torsdag har jag dans att se fram emot iaf.
Sitter nu i grupprummet och väntar på att ICA ska öppna så jag kan köpa en vitlöksbaguette, är så himla hungrig hann ju inte äta imorse...

SENARE kommer dagen´s och lite mer =)
♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0