fredag den trettonde!

Jag har ju berättat att jag ramlade med moppen i höstas, och då skrev jag att ni skulle få se bilder hur det blev senare.
Ni behöver inte kolla om ni inte vill men det är inget farligt!

tyckte att det passade bra idag också eftersom det är fredag den trettonde. otursdagen.
Har ni Sett filmerna 'Fredag den tettonde'?? Dom med Jason Voorhas, nästan likadana som halloween filmerna med Michael Myers. Jag tycker seriöst dom är skitläskiga, drömde mardrömmar och Myers några gånger efter att jag och Vickie kollad på alla 10 delar.

Here it goes..;









*Läppen blev ännu större sen + att jag hade blod över hela händerna*


Kommentarer
AMANDA - kläder och skoj

håller med :)



oj :O det där såg inte helt smärtfritt ut inte :/

2009-02-13 @ 11:05:38
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0