fianlly fredag =D

goodmorgon.
Har precis gått upp, gjort iordnind frukost och sitter nu i soffan och äter, kollar på TV samtiditg som jag försöker skriva.
Dagen har inte börjat så bra än så länge iaf, vaknade med världens huvudvärk, som jag har haft till och från hela veckan! Så himla jobbigt, och gör obeskrivligt ont!
Börjar klockan 10 idag med musik, riktigt kul om jag inte har ont i huvet fortfarande. Tror vi slutar runt 1 idag, så mamma kommer och hämtar mig så jag hinner hem. Sen kommer Csilla och hämtar mig och vi ska åka till edvard, så himla kul och skönt att jag ska få sova där och att få träffa honom, jag har verkligen längtat hela veckan!

Jaa, jag ska kolla lite på tv nu och ha morgonmys i soffan,
Ha en super dag, det är ju fredag!
♦♦♦


Fick bli en gammal bild, måste bara säga för att försäkra er;
JAG SAKNAR HÅRET.
som om jag inte har sagt det tidigare =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0