depp depp depp..

Har inte varit på kinesiskan än..
och backe har inte kommit heller, och inte nea heller för hon är hemma och är sjuk.
Backe är också hemma men kommer snart.
Jag ringde mamma och frågade om hon kunde hämta mig, känner mig inge bra alls.
Mår dåligt och är ledsen på nåt sätt.
vet inte varför så ingen ide att fråga, men jobbigt är det!
.. att inte veta vad som är fel?

mamma tycker att jag borde prata med nån kurator, yeah IN YOUR DREAMS.
aldrig att jag tänker prata med en terapeut eller psykolog eller kurator, same shit liksom, försöker hjärntvätta en.
Och det skulle kännas helt fel att prata om sina privata saker med nån som inte har nån aning om vem man pratar om eller vad man pratar om.. deras jobb är väl att bara sitta och lyssna när man pratar om allt, gråter ibland... inte vet jag, jag vill inte göra det.
Vill faktiskt inte prata med någon, bara vara ifred!!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0