bort med löshåret, hej slingor!

Nu är jag hemma efter en dag..
Mamma hämtade mig i skolan vid 11.. satt hemma ett tag, och jag har fått in pengar på mitt konto nu av svedoverket, efter att jag ramlade med moppen.. och jag tänkte då att jag kunde ta lite av de pengar till att färga om håret och ta sätta om upsättningen på löshåret också.
Så jag fick en tid klockan två hos hanna och linda, klippkällarn i hallsberg. Så innan blev det att alexandra fick ta bort mitt löshår, riktigt affro krull efter det kan jag säga. och sen duscha fort innan mikaela skulle hämta upp mig!
Jag hade tänkt att färga hela håret, men hon sa det var bättre med slingor så slingor blev det! och utväxten försvann så det var hur bra som helst, gick på bara 450 kr.. kanske inte så bara och bara för mig men..
När det var klart hade jag tänkt hinna med tåget till kumla för att där möta upp vickie. men missade tåget pga att frisören prompt skulle torka håret helt torrt...
Så skjutsade mikaela mig till kumla ist så jag skulle hinna med bussen, men den missade jag precis också. Mötte vickie där iaf och vi tog sen tåget in till örebro ist.

Hittade ett par jättesöta vinterskor för bara 150 kr.. men fick som vanligt besluts ångest och så köpte jag dom aldrig..
Skulle även gå till affro frisyrer och kolla om dom hade nån tid att sätta i mitt löshår igen.. men det gjorde jag aldrig heller, för jag kanske ska bada med edvard på torsdag och då är det ju dumt att sätta i löshåret innan, vet ju aldrig om det blir förstört, så löshåret får också vänta!
Det enda vi egentligen gjorde var att äta. Behöver jag ens säga vart utan att ni redan vet? haha
McDonalds iaf!

Sen åkte vi hem och nu sitter jag här, ska ta något att äta och sätta mig i soffan och glo på tv med mamma!
♦♦♦


Utan löshår och innan slingorna.
Bild hur det blev med slingor kommer kanske sen,eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0