åker idag

Nu sitter jag i skolan i grupprummet.
Musiken var skoj, när vi kom var tre killar där redan och satt och spelade en ny melodi.
Så jag och backe fick uppgiften att skriva en rap-låt, vilket var jättesvårt i början men sen gick det bättre när vi väl kom på de två första raderna, så vi hann få till två verser och sjunga dem två gånger innan vi slutade, det blir lite svårt att få ihop melodin med våran text men det får vi fixa näst nästa vecka, eftersom vi har sport lov nästa vecka, ska bli så himla skönt!
Låten handlar iaf om kumla. ja kumla där vi bor... en liten stad med skitsnack och kriminalitet, det är det låten handlar om.

Har precis varit och ätit, det var samma mat som i tisdags, makaron skruvar blandat med köttfärs. Går att äta iaf.
Jag vill åka hem nu och packa och sen åka till edvard så jag kommer dit nån gång, saknar honom. Och jag hoppas jag hinner få AXE. annars blir jag ledsen =(
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0