150209

hejsan alla =)
nu är jag här igen. kör en liten snabbgenom gång om vad som hänt under helgen.

FREDAG - Kom fram till edvard runt 16.00, då när vi kom så hade dom beställt kebab tallrik åt mig, så det tog vi upp på hans rum och åt.! Annars var vi bara där och hade mysigt, sen gick vi fram på stan runt 6 och kollade runt, tråkigt nog så var allt stängt. Så det enda vi gjorde på stan var att edvard fyllde på sitt kort ; comviq kompis, 195 kr + 3000 gratis sms till alla abbonemang, super bra ju för nu kan han och jag skriva sms hela dagarna, i en månad iaf.
Csilla och Daniel åkte hem runt 7 på kvällen, så då hade jag och edvard jätte mysigt, kollade på film och käkade chips och drack cola. Jag fick en helt egen cola och han också, inte för att jag drack upp hela men det har nog edvard gjort nu.
Vi kollade först på nån film om en mumie, den var faktiskt jättebra, och kul också. Efter det ville edvard kolla på ghost town, jag som var så himla trött ville bara sova, edvard försökte verkligen hålla mig vaken men jag kunde inte utan somna om igen och igen på kanske några sekunder bara =P

LÖRDAG - vaknade runt 11, var trött och ville sova vidare men det tillät inte edvard.. Vaknade med sprängande huvudvärk som jag har haft hela veckan vilket inte har varit kul alls! Vi åt frukost vid 1 ungefär, sen har vi bara varit på hans rum hela dagen och myst och pratat. Jag somnade två gånger i hans famn också, går fan inte att förklara hur himla mysigt det är och ligga i hans famn och bara känna att han håller om mig, det är för underbart!
Klockan 3 så var det dags att gå till tåget, mitt tåg gick 15.25, så det kändes lika bra att gå så vi skulle komma i tid!
Det var jobbigt som vanligt att säga hejdå.. Men sen satt jag på tåget hem.
Mikaela och hennes pojkvän markus hämtade mig på tågstation i hallsberg.
Hemma så ringde jag vickie och frågade henne hur vi skulle komma till östansjö, för om inte hon hade fixat skjuts så kunde mikaela ha skjutsat en kvart efter vi hade kommit hem. Så på vägen hem från tåget ringde jag mamma och frågade om jag fick åka till östansjö med vickie på en gång, och det blev inge bra eftersom att hon höll på med maten här hemma och hade fixat mysigt för det var alla hjärtans dag.
Ja juste, edvard vart jätteglad för AXE grejorna! kul att ge honom det faktiskt!
Så när jag ringde vickie löste sig allting, hennes brorsa kunde skjutsa lite senare, vid 7 ungefär. Så jag hann hjälpa till med maten och äta och ha det mysigt hemma med familjen också.

Så vid 6 gick jag hem till Vickie, och vid 7 åkte vi till östansjö. Jag följde med henne dit för att hon skulle träffa björn, så det gjorde vi och träffade även mitt ex simon...
Vi mötte björn och hans kompis Markus utanför folkets hus i östansjö, det skulle tydligen va fest där, vi ar där i ca 10min sen gick vi hem till björn och spelade rockband, vi spelade Monsoon med Tokio Hotel och jag sjöng, usch det måste ha låtit förjävligt haha, men riktigt kul var det.
Vi 10 gick vi tillbaka till folkets hus, då var polisen där och dom var tvungen att stänga ner hela festen, tråkigt nog.
Så vi struntade i att gå dit, lika bra att slippa prata med polisen.
Gick tillbaka hem till björn, simon följde med då, och satt och kollade på tv/film hela kvällen.
Vid 12 kom vickie pappa och bror och hämtade oss. Hur skönt att komma hem och sova, tror jag somande på några minuter bara när jag väl kom i säng.

SÖNDAG - Mamma väckte mig vid 12 och sa att jag måste ut och plocka upp sopor, för dum som jag är tog jag med en soppåse ut och skulle slänga igår när jag gick till vickie. Men så fick jag inte upp locket så jag ställde soppåsen nedanför, Och nu hade det varit kråkor som hackat sönder påsen... tur att det inte hade blivit så mycket iaf!
Efter sop plockningen gick jag in och åt frukost, och sen dess fram till nu när jag började skriva har jag bara suttit i soffan och kollat på Herbie med Emanuel.
Nu har mamma och emanuel åkt till en kompis i Fjugesta så jag är helt ensam hemma vilket är hur skönt som helst!

Nu har jag skrivit lit för mycket kanske så förstår om ni inte orkar läsa allt haha.
Vi hörs senare!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0