040209

Nu är jag vaken och har precis ätit frukost, det blev pannkakor med grädde!
Inte så bra att äta grädden kanske eftersom jag inte tål laktos, så kommer antagligen få ont i magen senare...
Min kropp är fortfarande konstigt, känns som jag kommer svimma när som helst, jätte skumt och jobbigt!
Får lägga mig ett tag och kolla på film, som hela dagen igår.
men imorgon måste jag iaf till skolan för jag vill gå på dansen imorgon också. Så får se till att bli frisk NU typ.
Snart är det fredag, oj vad jag längtar, edvard kommer hem då. ungefär vid halv 3. längtar längtar längtaaar!!

Nu ska jag sätta på en film
vi hörs sen =)
♦♦♦


Kommentarer
Anonym

jaa, va inte du med när vi gjorde det? ;o

2009-02-04 @ 17:06:14
URL: http://jbackelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0