usch vad kallt det är ute

Nu är jag tillbaka i skolan. Gick hem och tänkte att mamma kanske kunde skjutsa mig tillbaka
men såklart så var hon inte hemma. Så jag cyklade, i tights! Usch jag är jätte kall om rumpestumpen nu..
Men nu är jag här och snart ska vi åka in till stan, jag, Nea och Backe.
Nea ska fläta in sitt löshår och jag ska handla ett par, typ av hotpants fast lite längre att ha till dansen under en
hula hula kjol :)

Efter stan så har jag och Nea dans, ska bli kul. Och det här är sista gången innan julshowen som är på söndag, shit jag är fortfarande osäker på dansen liksom, men får se hur det går. Det viktigaste är ju att ha kul ändå.


Ta en snus, drick lite och ha de bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0