uppesittar kväll

idag är det ju uppesittar kväll, jag förstog inte vad det var förrän förra året haha.
Att det handlar om bingo lotto.. Men vi har en egen uppesittar kväll med chips, film, wii och en massa mys :)

Förut var jag och solade, hur skönt som helst, brunare blev jag också :) Men glömde att ta av toffsen jag hade runt handleden så har ett vitt streck där, fult!
Solade i en kvart och det räckte för att jag skulle hinna somna lite, drömde att jag hade laptopen i knät och den blev jätte varm och så när jag vaknade var de super varmt, så blev tvungen att gå upp nån minut tidigare haha.
Sen gick jag och Mikaela till maxi och handlade mjölk och julklapps papper, och Mikaela köpte ut en energi dricka till mig också haha(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0