tv mys

Sitter i vardagsrummet med mamma och kollar på CSI.
Nyss åt vi varsin ost och skink toast, det var supergott! Men inget slår toasten i cafét på skolan faktiskt!
Om ett tag när det här programmet är slut ska jag nog krypa ner i, en inte så varm säng, och kolla på någon
bra film på datorn.
Hatar att lägga mig i en kall säng alltså, det är så obehagligt, jag vill ha det varmt! Och mjukt.
Så får nog ta med en gosig filt eller något :)

Men det sägs att man ska sova med lite kallt, för då sover man bäst.
Typ att man kan ha fötterna utanför täcket så dom blir lite nedkylda.
Men det tycker inte jag om, jag har faktiskt testat men jag bäddar in fötterna av mig självt när jag sover
så att jag är varm ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0