orkar inte hålla upp ögonen!

Har precis blivit klar med nationella provet i matte, det gick inge bra alls! Hoppade över kanske FYRA uppgifter, inte bra. Men jag satt verkligen och läste igenom dom flera gånger och försökte med alla möjliga uträkningar, men dom var helt fel märkte jag på en gång.

Nu sitter vi i grupprummet, och jag kämpar med att hålla mig vaken. Jag är så fruktansvärt trött!
Ögonen somnar av sig självt snart. Känner hur det värker och svider under ögonlocken.
Just nu vill jag bara gå i ide tills vintern är slut... Ligga i en skön säng och bara sova,sova, sova.
Men mamma får komma in med mat ibland haha :)


lite skönt det ser ut... hjälp mig!


Kommentarer
Frida

Ja sova är aldrig fel. Själv ska jag ta och kliva upp nu och äta frukost :P

2009-12-15 @ 10:48:01
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0