mardrömmen!!

Det började med att hela familjen var samlade här hemma. Alla satt i köket förutom jag som satt i vardags rummet med Flisan. Rätt var det var så hoppade Flisan på mig så jag ramlade och började bita mig i halsen och höll fast mig. Jag skrek och började gråta men resten som satt i köket trodde att vi busade bara. Jag lyckades att putta bort henne och stänga in mig på mitt rum, men så kommer mamma och öppnar dörren och gör om samma sak. Mamma tar bort henne och fattar ingenting...

Så var jag och min klass på ett bad och skulle bada. Alla stog samlade vi poolen och rätt var det var så var alla borta, jag letade med en kille jag inte kände som också försvann med min polare efter ett tag. Jag lyckades hitta klassen när de hade slutat och då var alla jätte sura på mig..
Efter det så var det jag, Natha, Nea, MIkaela och någon kille som skulle gå ut med Flisan, Mikaela fick hålla eftersom jag var rädd fortfarande. Men så gjorde hon samma sak igen, först mig och sen hoppade hon på Mikaela. Mikaela släppte henne för att hon skulle springa och leka istället, men så kom en katt precis framför henne.. (hon HATAR katter). Så Flisan sprang fram till katten, biter sönder halsen på den :(, och bara står kvar. JAg skriker till Mikaela att ta bort Flisan men hon skriker tillbaka att det är försent. TIll slut går Natha fram och puttar bort Flisan och tar tag i kattens finger (som vi sa i drömmen) och säger att vi måste begrava det, ett finger liksom? aja.
Sen när vi alla vänder oss om mot Flisan, så ser vi istället en gigantiskt orm, SÅ JÄKLA STOR!
Den fräste åt oss och var skit förbannad för att vi hade dödat katten, och ålade mot oss fort som fan.
Vi sprang allt vi hade och försökte hitta några hus med en dörr öppen, det fanns typ bara lägenheter överallt. Men så såg ni några små hus, jag hittade ett där dörren var öppen. Mötte en unge när vi kom in och han blev jätte rädd och skrek på sin pappa som undrade vad vi höll på det. Jag förklarade så gott jag kunde och han  sa att den ormen hade rymt från nånstans och var hur farlig som helst, så det var bra att vi kom in dit.
Men så märkte jag att Miikaela och Nea var borta.. En tjej som jag aldrig sett var helt plötsligt där och sprang och hämtade dom..

Sen så berättade jag allting för mamma vad som hade hänt, kom inte ihåg vad som hände sen.
Men jag vaknade iaf, jätte läskigt!

Tänkt hur skumt det var att ge Flisan mat sen, liksom: du ska få din mat Flisan, ta det lugnt, ät inte upp mig nu, luuuuugn!

USCH, det värsta jag drömt på länge :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0