in school

Igår så kollade jag inte på måndagsfilmen :(
Jag och Edvard kom hem till honom och gjorde iordning dippen och så, sen skulle vi slå på tvn men så hade dom inte jäkla kanal 9!!
Vad suuur jag blev, usch.
Så vi kollade på en jätte störd film på tv1000 drama istället, den var jätte konstig..

Men men, idag var vi klara ungefär 10 i 8, han skjutsade mig till lillebrorsans skola för jag skulle lämna idrottskläder till honom, sen till min skola och vi började precis när vi kom, vilken timing!
Nu har vi ungefär en kvarts rast från lektionen så jag ska nog gå ner till Ica och äta frukost för det hann jag inte imorse hos Edvard, så jag är super hungrig!


Kommentarer
Marina

sv: tack det samma sötnos! :)

2009-12-08 @ 09:20:57
URL: http://mmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0