haft prov nyss

Imorse när jag kom till skolan, några minuter sen så satt alla i klassrummet redan, haha dom var snabbare än vanligt idag. Men iaf, alla satt och skrev prov och jag fick också börja, blev precis klar! Från halv nio till nu, fyfan.
Och jag har ändrat typ 5 gånger och skrivit ut hur mycket papper som helst, suck.
Men nu hoppas jag att det är skapligt bra iaf. Hoppas på ett VG, om jag inte får det blir jag lite besviken på mig själv. För i det här ämnet Info & Layout har jag fått VG på varena läxförhör/prov. Sista provet fick jag ETT, ett ynka poäng ifrån MVG, lite surt men jag är duktig ändå :)

Nu måste jag käka frukost


Kommentarer
simone

Hoppas det gick bra! :D

2009-12-11 @ 11:43:11
URL: http://fattybom.blogg.se/
Linnéa

Ja, den är hur rolig som helst den serien ;)).



Hopppas du får en fin fredag :D

2009-12-11 @ 12:17:28
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0