GOD JUL!!! =D

NU ÄNTLIGEN ÄR DET JULAFTON!
Nu har jag faktiskt längtat till den här dagen, det ska bli mysigt och kul.
Är det kanske för att vi bara ska fira med familjen det här året? Inga släktingar eller nånting.
Bara vi här hemma, ska bli skönt faktiskt, att slippa åka nånstans och så.

Jag vaknade vid tolv idag då mamma väckte mig. Fick ett morgon paket som vi får varje julaftons morgon.
Jag fick START flingor! Så god frukost har jag ätit iaf :D

Nu är mamma och Alexandra och handlar ägg för mamma tog alla igår haha. Och jag, Mikaela och Emanuel sitter och spelar mario kart, ovanligt va? haha :)


Lillebror och Jag hälsar en riktigt GOD JUL till alla! :)

Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0