dagen avklarad

Hej på er!
Idag vaknade jag vid 1 eller 2 nångång av att mamma ringde och väckte mig. Åt frukost och bara låg och slappade i soffan, sen åkte vi och hämtade Emanuel för det var dags för han att ta vaccinet för andra gången.
Han grät och ville åka därifrån precis som första gången men så satt jag och kramade han och så fixade det sig ändå. Och också som första gången så sa han att det inte gjorde ont alls haha.
Efter det gick vi till någon lagerbutik, mycket fina saker, handlade fina julgranskulor och.. ja inte så mycket annat haha. Våran julgran är faktiskt jätte fin, jag ville inte ha en grön gran det här året så vi köpte en silvrig på rusta, mycket roligare, det glittrar mer, haha. :)

Vi kom hem och åt mat, sen har jag och Emanuel bakat pepparkakor som blev klara för ett litet tag sen, och jag lyckades att inte bränna någon, duktig jag är!

Nu blir det väl bara att mysa framför tvn, men det finns ingen bra film alls. Någon skräck på 9an men den ville inte mamma se, så får väl kolla på en massa skit program istället. Eller lägga sig och sova, är fortfarande hur trött som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0