äntligen hemma från ullared

ÄNTLIGEN HEMMA! (pustar ut)

Som ni vet så åkte vi klockan 6 imorse, jag somnade vid 1-2 nån gång och gick upp kvart över 4. Fixade allt och cyklade iväg till bussen.
Buss resan dit var rätt seg, men gick ändå rätt fort, jag sov kanske en kvart på hela 4½ timma. Vi började med att gå på en föreläsning som höll på i ca en timma, efter det var det SHOOPINGDAGS!
5 timmar hade vi på oss att shoppa innan vi skulle samlas vid bussen igen, och vi var klara långt innan det för att de stressade så, ingen lyssnade på mig och tog det lugnt -.-
Men vi var klara efter ungefära 3 timmar, och då var det liksom länge kvar tills vi skulle samlas. Vi gick och åt och satt där i ungefär en timme säkert och sen försvann Emma och Kamilla så jag och Backe gick först till Scorett outlet och sen till Erotik outlet haha. Var bara tvugna att kika in där, och tro det eller ej men det fanns riktigt snygga dräkter där, och piskor ;)

När det var ungefär 10 minuter kvar innan vi skulle samlas så letade jag och Backe desperat efter någonstans att köpa godis, men ingenstans hittade vi och vi hade inte hunnit ställa oss i kö från köpcentret heller. Men så hittade vi en blomshop med lite styckgodis haha, så det fick allt duga minsann!
Hemresan kändes varken snabbare eller segare än dit men roligare hade jag. Jag och Backe satt och fjantade oss och lekte lite klapp lekar haha, roligt. Vi körde lotteri också, men jag vann ingen, ändå så var det min TURDAG idag?!

Nu blir det lite mycket så nu får det ta slut.
Vill bara säga att jag har haft en otroligt bra dag och haft jätte kul!!! (måste dit igen...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0