16.12.09

Godmorgon alla söta! :)

Idag hade jag sovmorgon, vi börjar skolan vid 10. Men jag gick upp vid 8 iaf för att jag skulle ta
ut Flisan, mamma hann inte för hon skulle iväg.
Men nu har jag kommit in efter en ca 40 minuters lång promenad med henne i snön haha.
Hon är så busig ute när det är snö, så gullig är hon.

Hon har fått springa av sig på en åker och sådär. Hade med en tennisboll också men den försvann under all snö.
Vad mysigt det är med så mycket vitt ute. Men oj vad halt det är så man får gå försiktigt.
När jag gick ut så såg jag en gammal gubbe som halkade, vad läskigt det såg ut men det gick bra sa han :)
(Man är ju tvungen att fråga liksom..)

Nu ska jag göra mig iordning att gå till skolan.


snömonster!

Kommentarer
E M M A - den blonda♥

Hihi, sweet dog!

2009-12-16 @ 15:41:07
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0