15.12.09

Godmorgon allihoppa.
Har gjort mig iordning och så hos Edvard, sov här inatt igen, det var mysigt.
Igår gick han och mötte mig och på vägen så köpte vi chips och en cola, och så gick vi hem och hade filmmys.
Kollade först på Män som hatar kvinnor för Edvard inte hade sett den, själv har jag sett den säkert 4,5 gånger nu. Efter den kollade vi på Flickan som lekte med elden, enligt mig så var den faktiskt bättre. Man blev inte lika förvirrad som i första, ändå var det en del namn att komma ihåg för att fatta liksom. Men det hände mer spännande och man fick ihop det liksom, AHA! :)

Edvard har inte gått upp än, för han börjar tydligen 9.20, medan jag sitter här helt klar och väntar på att kunna gå till skolan, suck. Har inga lektioner idag heller, eller jo men först har vi Nationella Prov i matte, del 2. Hoppas det går bättre än del 1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0