07.12.09

Godmorgon!
Eller god dag kanske. Mamma väckte mig för en halvtimma sen, jag har sovit underbart
bra inatt, inte vaknat någon gång inatt utan sovit som en stock och till och med lyckats vänt mig
i sömnen så jag låg med huvudet vid fotänden och tvärtom haha. Skumt när det blir så, jag
blir alltid så förvirrad när jag öppnar ögonen då.

Men jag måste iaf börja göra mig iordning nu eftersom att vi börjar om  50 min, med företagsekonomi,
den enda lektionen vi har idag, så skönt med sovmorgon iaf :)


Kommentarer
mina

Vist är det skönt när man somnar framför en film..hihihi...

Hoppas att du har en bra dag i skolan denna måndag

2009-12-07 @ 13:03:53
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0