05.12.09

Godmorgon!
Idag väckte mamma mig vid kvart över nio, men jag kom inte upp förrän halv 10.
Hade alldeles för mycket konstiga drömmar som jag ville drömma klart, men det fick jag inte ändå.
Har drömt jätte mycket konstigt inatt. Kommer inte ihåg så mycket längre men ändå.

Jag gjorde iordning 2 goda mackor och sen klädde jag på mig mjukiskläder och regn kläder och gav
mig ut i regnet på en promenad med Flisan. Det var tråkigt kallt och så blåser det också, så drog på mig luvan
över mössan och såg ut som en RÖD eskimå! ^^

Mamma håller på och tvättar och jag ska lägga mig i ett varmt, skönt skumbad!


Jag vill ha tillbaka sommaren, och värmen!


Kommentarer
mia

sommar vore inte helt fel, nej

2009-12-05 @ 12:54:29
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0