04.12.09

GOD MORGON!
Har haft info & layout i två timmar nu, det är en timma kvar på lektionen men jag är klar med en massa uppgifter och har gjort några extra uppgifter också så jag får sluta. Men sitter kvar här ändå och håller Nea sällskap som inte är klar än.

Igår:
Kollade på en film på tv1000 som hette Looser, rätt bra. Sen när den var slut var vi ute ett tag, rökte och pratade.
Sen gick vi upp och la oss. Edvard bad mig från börjar att jag inte skulle prata och låta honom sova, så jag hade jätte tråkigt, jag tycker om att prata innan jag sover, då har jag som mest tankar i huvudet liksom.
Men nej, jag fick ligga och tänka för mig själv!

Jag har tänkt på en sak. Ibland när jag är helt själv och typ ska sova, så ligger jag och tänker och "pratar i mitt eget huvud. Då brukar jag tänka att om man tänker så mycket så borde hjärnan börja värka eller något.
Och bara för att jag tänker på det så känns det som att hjärnan är överfylld med ord så den börjar att värka också! Rätt skumt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0