OJ SÅ KUL!

Igår kväll var roligaste på länge faktiskt, har inte gjort något så här på länge, men igår så var det himla kul.
Var med emma och elin var med en stund också.
Måste göras om tjejer.
Vi har tagit jätte många kort med en system kamera som en ska skicka till mig lite senare, så jag lägger upp dom då. Det är lugnt över 100 bilder så jag tänker inte lägga upp ens hälften, men några ska jag nog orka lägga in!

Idag är jag seg som ett as, sov ju hos emma och vi vaknade runt två, as skönt att sova länge, fast vi var ju vakna sent igår också så =)
Är hemma nu iaf och ska göra mig iordning lite grann, (fräcsha upp mig.)
Sen efter det ska jag ut med Flisan vid 5.

Kommentarer
Leia

Jo, det skulle vara skönt om man kunde börja om livet på nytt. Fixa alla gamla misstag eller bara ändra hur man gjorde vissa saker. Eller helt enkelt göra om allt på nytt :D



Okej, thanks! Ska försöka mig på det senare.

2009-08-11 @ 16:19:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
victoria

tack för din röst (:

2009-08-11 @ 16:52:36
URL: http://wictoriapersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0