oh herregud!

Nu har jag suttit i snart 2 timmar och läst över 100 inlägg på  Bloglovin! Ojojoj säger jag bara.  När jag loggade in var det 63 olästa inlägg så jag satte igång att läsa. sen när jag var klar med dom uppdaterade jag igen, och då var det 70 st olästa och sen 10 till och sen 5 däroch 8 där och 3.. kan ni sluta uppdatera någon gång eller?! hahaha, nej för guds skull gör inte det! Då kommer jag ha skit tråkigt. Men ibland är det lite jobbigt att läsa 60 stycken liksom om man typ sitter i skolan och pluggar samtidigt, så ibland får de vänta tills jag har god tid på mig!
Som jag hade nu...
Men det kanske bara är jag som följer för många bloggar?  Jag har ingen aning om huur många jag följer men om vi säger såhär. Ibland så känner jag att jag vill ha massa nya bloggar att läsa. Då är det ju bara att klicka på knappen bloggar då alla från A-Z kommer upp. Så slumpar jag ut några bara, och klicka på alla olika möjliga. Så har jag massa som jag inte ens visste att de fanns. Många nya, det är skit kul att göra så! =D

Kommentarer
eve

haha ja precis :D aa det var synd med trojan :(

2009-08-23 @ 17:17:59
URL: http://evvosoet.blogg.se/
[lisa bjernhagen]

sv: men tack skaru ha :D means a lot!

hoppas du följer bloggen if you want to stay update :)

2009-08-23 @ 17:22:36
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0