nu rullar jag hem

Jag hade tänkt att ta moppen hem nu och äta kanske, jag ska eller får ju inte äta upp Mikaelas mat för då måste mamma köpa nytt sen mohahaha.
Jag ska iaf hämta hit lite mera kläder tror jag för jag vill ha andra kläder än dom som är här, trots att jag har kasnke mer än halva garderoben här! haha

Jag har så himla tråkigt här så jag måste typ åka nånstans nu, jag åker hem och sitter vid datorn där istället, så bli inte förvånade om jag skriver ett inlägg när jag är hemma haha. Det är typiskt mig en sån här seg dag och annars också: DATORN!

Min fina pyjamas!


PEACE OUT

Kommentarer
v e v v e

sv; Jaa, håller med dig! =)



2009-08-23 @ 18:33:38
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0