JN dagen

Idag har vi en sk John Norlander dag, så hela skolan ska göra olika aktiviteter!
Vi började med att kolla på bio halv 9 imorse, den tog precis slut. Vi såg på SOMMAREN MED GÖRAN, den var grymt rolig, ni som inte har sett den borde se den haha. Skrattade nästan hela tiden. han göran är ju så himla skön och honom har jag sett live också, när klassen var i sthlm på TV-inspelningen Fredag hela veckan.
Klockan halv 11 så ska vi ha klasskamp, det är likadant som vi hade förra året. Alla klasser tävlar med varandra genom att typ samla flaggor från butiken (som man lämnar tillbaka efteråt) och en tävling är att klä ut sig, den som är bäst utklädd vinner. Sen så är det att den klassen som är mest grön vinner, John Norlanders färg är grön. Så idag har jag på mig en grön t-shirt (skjorta) som jag fick låna av våran klass föreståndare Helene. Det är strl XL men jag fick typ knyta upp den så nu ser det inte hel tokigt ut haha.
Bild på outfit och mer bilder kommer senare när jag kommer hem igen!

Klockan 1 så ska hela skolan gå karnevalståg ner till Kumlasjön där sen några band ska spela. Efter det slutar vi tror jag!

Synd bara att det inte är så fint väder idag som det var igår. Det är molnigt och halv kallt!

Kommer säkert börja regna sen..


Kommentarer
erika

sv:okej! lägger till dej nu också!:) kram

2009-08-21 @ 10:28:02
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0