jag är ett nöt skal!

Kolla, för några få dagar sen så hade vi ätit. Efter det så satt vi i grupprummet och så såg jag att jag hade något svart mellan framtänderna, så jag försökte ta bort det med min nagen som var lite spetsig för jag hade klippt dom dagen innan och hann inte fila dom efteråt.
Men det svarta saken vägrade att försvinna, så jag tog min spetisiga nagel och skulle dra hårt, och så fastnade nageln nästan och så drog jag allt vad jag kunde typ, och så poff så slant jag och skar upp mig under underläppen istället. Jag fattar inte hur jag lyckas! Det vart ett riv sår där, alltså under tänderna där nere... Svårt att förklara, men det blödde också. Och dagen efter gjorde det lite sådär ont men igår och idag gör det ännu ondare! Det är typ som ett vitt ärr eller något där inne. Jag har följt mammas vanliga och sjävklara råd att ta på aloe vera, men det har inte hjälpt hittils, okej jag hade på det första gången igår för det gjorde så ont! Men det borde ju läka snart?


Man ser inte bra alls eftersom bilden är så nära så det blev suddigt. Men där jag har ringat in ser man typ av en vit fläck. DET gör svin ont. Kan inte tugga mat ordentligt heller!!

(
så går det om man är klantig som jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0