fett kul kväll!

Idag efter vi hade badat så åkte jag och Vickie hem till mig, vi satt där ett bra tag och bara stirrade upp taket i väntan på att mamma skulle komma hem så vi kunde åka, vi kunde ju inte lämna Emanuel själv hemma..
Men så åkte vi och köpte engångs grill och så åkte vi och grillade i hällabrottet, hur kul som helst har vi haft, och det första vickie gör är att ha ner moppe hjälmen i vattnet, så hon fick åka hem i blöt hjälm haha, och det var ingen liten bit vi åkte heller ska ni veta!
Vi råkade köra ut fel väg när vi skulle hem igen, så till slut kom det en skylt där det stog Pålsboda 8km och Hallsberg 7km.
Så vi tog mot hallsberg för det är ändå närmast kumla, och det tog en bra bit att åka dom kilometrarna.
Och det värsta var att lite mindre än halvvägs så stog bensin mätaren på RÖTT!
Shiiit tänkte vi ... men vi kom fram till hallsberg ändå och där fick jag typ special tankning! Det var på statoil där det inte gick att betala kontant, såklart det enda jag hade med mig! Så han som jobbade i kiosken betalade med sitt eget kontokort så fick jag ge han av mina kontanter, det var riktigt schysst faktiskt, annars hade vi aldrig kommit hem vet ni va. För det var ytterligare 7 km  till kumla haha.
Men riktigt kul har vi haft på våran låååånga tur iaf, och riktigt kul när vi grillade också, har bilder på mobilen som jag inte kan ladda upp här för att jag är hos vickie, men dom kommer imorgon lovar jag. Nu ska vi ut igen, JAG ÄR TAGGAD PÅ FEST nu, så hör av er foaks!
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0