feber?

Ouff, är helt kallsvettig, det känns jätte konstigt i kroppen också, så brukar det ju vara med feber väl?
man fryser först och sen svettas man och så håller det på sådär. Men jag är as varm och fryser typ samtidigt, vad jobbigt.
Jag vill inte bli sjuk nu heller, inte för att det skulle skada att slippa första dagarna i skolan sen men ändå så vill jag inte missa första dagarna, för man missar ju otroligt mycket då och det är inte kul att sen få ta igen allting senare samtidigt som man måste göra det som ska göra just då också, fattar ni?

Jag kanske bara inbillar mig att jag börjar bli sjuk, hoppas det, för imorgon ska vi iväg och ha kul.
Berätta mer om det imorgon =P

Kommentarer
Linnéa

Ah, vilken fin blogg du har :D

Kramis

2009-08-12 @ 15:52:15
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0