carro goes happyface!

Igår i stan och idag på marieberg (som jag säkert har sagt) så har jag mött mina fötters själsfränder!! OOJJ!
Världens snyggaste skor från Din Sko, såå jävla snygga. Jag har testat dom idag igen, och så smsade jag mormor och frågade om jag inte kunde få dom som en för tidig födelse dags present, men fick inget svar så jag tänkte att det inte gick. Men så precis när jag har kommit hem och satte mig på toan så ringer hon och sa att hon har läst det och sådär! Hon sa latt dt kan väl gå så nu ska jag köpa dom imorgon eller i över morgon! Jag är såååå jävla glad just nu. Jag får nästan pirrningar i magen när jag tänker på dom hihihi! =D

FAttar ni hur glad jag är?!?!? ==D   MINA DRÖMM SKOR typ :D såå snygga.

VISST ÄR DOM VÄRLDEN SNYGGASTE!?!?!? =D

Bild lånad från DIN SKO

Kommentarer
Anonym

snygga :)

2009-08-25 @ 18:47:04
Mathilda

snygga :)

2009-08-25 @ 18:47:17
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0