YES!

Jaaaa, jag slippte åka med till sthlm =D
... därför att jag ifrågasatte varför jag var tvungen att följa med när alexandra fick stanna hemma.. då sa mamma bara att hon tyckte att jag skulle följa med, så då satte jag mig i bilen, skitsur. Då gav mamma mig husnyckeln och sa: "Stanna hemma då, jag vill inte ha en tjurig unge i bilen.. och banne dig om du gör något dumt nu, visa att jag kan lita på dig"!

Såå, alltså så funkar det att vara sur ibland, och jag ska verkligen sköta mig, jag vet att jag kan =) GO CARRO!
Nu sitter jag i soffan och kollar på vänner, fast det är reklam just nu. Men väntar iaf på att edvard ska komma hem och då ska han ringa mig sen skulle vi åka och grilla! Bara för att han älskar att grilla utomhus och jag älskar att vara med honom, så det löser sig ju, även om jag inte tycker om att grilla speciellt mycket så får jag ändå göra nåt jag älskar.

Tänkte lägga upp lite bilder jag har tagit för ganska länge sen men som jag har glömt att ladda upp på datorn, men har gjort det idag för jag hade inget att göra, så dom kommer när jag orkar sätta mig vid stationära datorn, det är så dåligt för det går inte att använda USB på min bärbara dator.. så måste ladda upp alla bilder till den stationära datorn och jag orkar knappt aldrig sitta där.. Men men dom kommer iaf, det var bara det jag ville säga haha.

Åh, nu börjar vänner igen, bilderna kommer sen!! =D

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0