två prov idag

Jaha, idag började jag 10 med musik. Idag åkte jag min kära moppe också! Den är inte speciellt fin men den går att köra iaf! Det är lite repor och så sen jag ramlade, och det tog ett bra tag att starta den imorse också eftersom att den har stått hela vintern, men nu funkar den prima =), mamma ställde på den imorse också.
Nu har jag precis haft ett prov, i branch och produkt, det gick väl sådär, bättre än första gången i alla fall.
Snart har vi matte och efter det Information och Layout, då jag också ska göra ett prov, fast i administration, ska göra prov på kapitel 1, får se hur det går...

Idag kommer älsklingen hem också, antagligen 14.50 som vanligt, samtidigt som jag slutar så han brukar alltid komma hit och hämta mig i grupprummet ^^
Ska plugga på lite till provet nu medans vi har rast.



♦♦♦

Kommentarer
hedda

biljetter finns till tisdag :)

2009-04-03 @ 17:33:55
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0