Klimathjältar

Sov hos älsklingen inatt, vi kollade på Die hard när jag kom till han, runt halv 9, den med bruce willis, den var grymt bra faktiskt, se den! Till det åt vi chips & dipp med coca cola.
Sen vart klockan runt 11, så vi gick upp och gjorde oss iordning för att sova, och somnade till filmen Money train, har sett den förut men den är också bra.

Till idag nu då, Idag har vi nån slags klimatdag ja, som jag skrev igår också. Började 8.30 så det räckte med att jag gick upp kvart i 8, hur skönt som helst att sova lite längre!
Dagen har iaf varit tråkig med intressant. Det enda vi har gjort är att ställa oss själva en klimatfråga, diskutera i grupp/grupper om klimat, vad man borde göra för att minska onödiga gaser och rädda klimatet typ.
Slutar dagen kl,15.00, då ska jag hem och äta för jag är jätte jätte hungrig nu, det var ingen god skol mat idag heller...

Senare ikväll ska jag vara med edvard! Önskar han allt lycka till idag, och imorgon och på torsdag.
Min älskling, det kommer att gå bra, jag känner det på mig, du kommer att bli bra, du är ju bäst så du klarar dig från det där sen. Inget kommer eller får hända.
då dör jag.


♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0