hjärta min säng!

Sitter i vardagsrummet med mamma och alexandra och kollar på Mumien på kanal 6, den ska visst verka vara läskig men här sitter vi och skrattar åt hur kul det ser ut!
Ingen film jag rekommenderar precis.

Ska snart lägga mig och sova och oj vad skönt det ska bli. Att sova i min egen säng, ensam, kunna breda ut mig hur mycket jag vill, vilket jag brukar göra när jag sover, verkligen lägga mig tvärs över hela sängen! Men de är ju så skönt att göra så eller vad säger ni!?
Jag har ju sovit hos edvard hela förra helgen, och från måndags tills idag, men nu så äntligen hemma!

Egentligen skulle jag ha sovmorgon imorgon för vi har ingen musik, men jag ska nämligen stå i cafeét så börjar klockan 8... Ska åka buss till skolan imorn, inte moppe. Får se om jag får åka med bussen ens en gång. För märkte idag att mitt busskort inte fungerar. Jag och nea skulle in till stan på lunch rasten, då funkade det inte, och inte hem och inte på bussen heller.. hur skumt som helst och jag fattar inte varför heller.. Får väl fråga nån imorgon om jag får ett nytt. Borde få ett gratis eftersom det inte är självvållande skador, eller vad man säger haha.
Kommer inte skriva imorgon på hela dagen eftersom jag inte har datorn med mig, kanske på kvällen om jag kommer hem, men har en känsla av att jag kommer sova hos honom =)

God natt då folk!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0